Vylepšíme si fotoalbum nebo artbook

 

paper craft photo holder

Vítejte v novém roce. A říká se, jak na Nový rok, tak po celý rok. Takže u mě je zase jasno. Tvořila jsem a při tom tvoření, jsem si říkala, že by se vám hodil malý návod na fotorůžky. A jak vidíte na obrázku, nemusí být jen na fotky a nemusí být nutně černé barvy.

Vytvořit rožky není vůbec těžké a až získáte cvik, nebudete chtít přestat se skládáním. 

DOPORUČENÍ: Pro začátek si skládání a stříhání zkoušejte na odpadovém papíru, třeba letácích apod.

Co budeme potřebovat? Proužky papíru různé barvy, vzorů nebo jestli máme jen bílý papír, můžeme jej nabarvit třeba fixami. Já jsem použila zlatou. Ještě si připravíme nůžky.

  1. Pro 4 středně velké rožky si nastříháme proužek o rozměru 15 x 2,5 - 3 cm.
  2. Proužek přeložíme napůl a ještě jednou napůl abychom získali 4 menší dílky.
  3. Proužek rozstříháme na jednotlivé části.
  4. Každý dílek přeložíme napůl, rozevřeme a oba rožky složíme k překladu. Vznikne nám trojúhelník, jehož spodní přebývající část odstřihneme.
  5. Trojúhelník rozevřeme a složíme na čtvereček.
  6. V místě překladu vpravo dole ustřihneme rožek. Velikost ustřiženého rožku bude záležet na šířce okraje fotorůžku. 
Máme hotovo. Teď už zbývá jen růžky vlepit do alba nebo umělecké knihy a vložit obrázek. 

Pro názorné předvedení je pro vás připraveno obrázkové video, tak se dobře bavte a zase naviděnou, Ája